Obrazy się sprzedają, ale niektórzy klienci niestety rezygnują i nie płacą . Zdarza sie to rzadko, ale zdarza , niestety nie mam na to wpływu. wg. przepisów tak czy inaczej klient ma 10 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny, wiec lepiej juz niech nie płaci niz miałby odsyłać .
Tak jest w każdej transakcji internetowej i nie tylko....można zwracać towar , nic na to się nie poradzi, cóż , czasem klient się rozmyśla po czasie , należy wziąć pod uwagę,że każdy z nas może być takim klientem
NARESZCIE nareszcie sie doczekałam pół roku prosiłam informatyków aby zmienili wystawianie obrazów nie wg wstawiania przez artystę ale wyrywkowo , każdego dnia zmiana kolejnosci NARESZCIE ogladanie galerii nie jest nudne i dało to natychmiastowy efekt zwiększonej sprzedazy NARESZCIE
NOWE ułatwienia ala artystów mozliwość edycji cen i dostępności i przedłuzenie aktywności WSZYSTKICH dzieł na raz , już nie trzeba klikac po sztuce ufff