Jesienne spotkania z artystą " 2010

tu wklejamy fotki i wspominamy Klubowy plener KTS
w tym dziale nie wklejamy wspomnień z INNYCH plenerów

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

Postprzez Galandir Wt, 30 listopada 2010, 21:52

zzdjęcie trzecie od dołu ;) kim jest to sliczne pannisko w środku?? ;) hu huuuu :dance: :ok: :brawo: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :o
Avatar użytkownika
Galandir
 
Posty: 729
Dołączył(a): Śr, 28 października 2009, 22:07

Postprzez Lamka Wt, 30 listopada 2010, 22:07

hehe, to nasza Miła
Avatar użytkownika
Lamka
.
...
1.
2.
1..

.
...
1.
2.
1..
 
Posty: 5019
Dołączył(a): So, 24 października 2009, 23:51

Postprzez Galandir Wt, 30 listopada 2010, 23:04

aaaaaaaaaaaaaaaaaa to miła ;)
Avatar użytkownika
Galandir
 
Posty: 729
Dołączył(a): Śr, 28 października 2009, 22:07

Postprzez Lamka Śr, 1 grudnia 2010, 13:54

Avatar użytkownika
Lamka
.
...
1.
2.
1..

.
...
1.
2.
1..
 
Posty: 5019
Dołączył(a): So, 24 października 2009, 23:51

Postprzez Galandir Śr, 1 grudnia 2010, 20:31

aaa to MIła jest ukrainką :) widać kobiety z Ukrainy zaprawdę przedniej urody są ;) nie uchybiając naszym kobietom jasna sprawa. :ok:
Avatar użytkownika
Galandir
 
Posty: 729
Dołączył(a): Śr, 28 października 2009, 22:07

Postprzez Lamka Śr, 1 grudnia 2010, 20:38

hehe, i jest na naszym forum , moze nie pisze, ale czyta 8)
Avatar użytkownika
Lamka
.
...
1.
2.
1..

.
...
1.
2.
1..
 
Posty: 5019
Dołączył(a): So, 24 października 2009, 23:51

Postprzez Galandir Śr, 1 grudnia 2010, 21:57

nie widziałem na forum tej piękności ;)
ściema pewno :dance: :dance: 8)
:-x żarty to prosze robić z Oldka :P
Avatar użytkownika
Galandir
 
Posty: 729
Dołączył(a): Śr, 28 października 2009, 22:07

Postprzez Lamka Śr, 1 grudnia 2010, 22:14

Miła w przetłumaczeniu na język polski ma nik - przedmiot przestępstwa to sie domyśl
Avatar użytkownika
Lamka
.
...
1.
2.
1..

.
...
1.
2.
1..
 
Posty: 5019
Dołączył(a): So, 24 października 2009, 23:51

Postprzez columb26 Śr, 1 grudnia 2010, 22:22

No to fajny ma ten Nick :lol: a, że ładna to tez muszę przyznać Galandir
Avatar użytkownika
columb26
 
Posty: 613
Dołączył(a): Wt, 23 listopada 2010, 19:15

Postprzez Waldemar Jarosz Pt, 3 grudnia 2010, 15:14

Chłopaki- przestańcie się oblizywać!
Avatar użytkownika
Waldemar Jarosz
.
..
2...
3..

.
..
2...
3..
 
Posty: 1168
Dołączył(a): Wt, 17 sierpnia 2010, 08:30
Lokalizacja: Polska

Poprzednia stronaNastępna strona