Akryle

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości

Postprzez Krysia karo konin Wt, 8 czerwca 2010, 16:24

Może mi ktoś podpowie,czy takimi normalnymi akrylami można malować na zewnątrz.Mam do ozdobienia płytę,która jest na świeżym powietrzu.I czy ewentualnie można później na nie prysnąć werniks końcowy z połyskiem.Zdaję sobie sprawę,że wieków to nie wytrzyma,ale może rok,albo sezon.
Krysia karo konin
 

Postprzez JeryL Wt, 8 czerwca 2010, 16:50

Spokojnie wytrzyma ;) .Jedna moja "maziopa" ma już 5 lat i cały czas jest na zewnątrz .Może nie dostaje zbyt ostrego światła i dlatego ale nic sie nie zmienia.a obrywa deszczem i mrozem przecież.Dodam że malowałem różnymi farbami akrylowymi (Rowney ,Polycolor Meimeri) chyba też przetarłem z wierzchu spoiwem akrylowym jak werniksem,w kazdym razie nic tego koszmarka nie rusza :lol: .
JeryL
 

Postprzez rudiart Wt, 8 czerwca 2010, 16:56

Krysiu, nie mam doświadczenia jeżeli chodzi o malowanie akrylami art. natomiast parę lat temu , przy innych zamówionych pracach na skansenie , miałem odnowić (namalować na nowo plansze kilku metrowe). Miałem poprosić kolegę o wykonawstwo ale nie odpowiadał mu termin, musiałem namalować sam. Były to akryle z puszki, po dwu latach kolor czerwony mi wyblakł, poprawiłem i trzymają się te moje malunki ładnych parę lat. Liczyłem że wcześniej mi zaproponują odnowienie , no niestety , muszę poczekać :)
To tyle moich skromnych doświadczeń :)
Pozdrawiam :-*
rudiart
 

Postprzez Krysia karo konin Wt, 8 czerwca 2010, 17:31

Dzięki.Pozdrawiam. :-*
Krysia karo konin
 

Postprzez Magdalena Sciezynska Pt, 21 października 2011, 21:06

czy werniks do akryli załatwi problem rysowania , mam obrazy np. Daniela i ktoś , coś mi je porysowało , pewnie w transporcie , ale wyglada to fatalnie , co robić ?
Avatar użytkownika
Magdalena Sciezynska
.
...
1.
2.
1..

.
...
1.
2.
1..
 
Posty: 5051
Dołączył(a): So, 24 października 2009, 23:51

Postprzez Jagoda Pt, 21 października 2011, 21:16