galeria IGTS i jak wytłumaczyć.......

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości

Postprzez jola Pn, 3 grudnia 2012, 18:48

Halinko przecież są dostępne musiałam niedawno składać takie oświadczenia-potwiedzenia nie rozumiem o co Ci chodzi
jola
...
2..
2.
2...

...
2..
2.
2...
 
Posty: 1947
Dołączył(a): N, 12 września 2010, 22:15

Postprzez Krakusia Pn, 3 grudnia 2012, 18:53

jola napisał(a):Halinko przecież są dostępne musiałam niedawno składać takie oświadczenia-potwiedzenia nie rozumiem o co Ci chodzi

Przepraszam, może coś przespałam, bo nie śledzę wątków o sklepie KTS gdyż mnie to nie interesowało, ale zawsze było tak, że klient od razu kupuje, nie pytając o dostępność i zaraz może robić przelew pieniędzy. Czyli musisz mieć ten obraz i to w takim samym stanie jak na foto co w moim przypadku graniczy z cudem :) Mam sklerozę i zapominam aktualizować stan posiadania oraz często coś lubię domalować do skończonego obrazu, nawet po roku.

Lamka, jak to jest?
Krakusia
3...
2.
3..

3...
2.
3..
 
Posty: 1013
Dołączył(a): Śr, 28 października 2009, 19:08
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Jagoda Pn, 3 grudnia 2012, 20:53

:hmm: jak obraz wstawiam do galerii to już nic przy nim nie grzebię, jak zaczynam coś z nim kombinować , to kasuję z galerii i go po prostu nie ma. Po poprawce można wstawić od nowa. Teraz usuwanie pracy jest bardzo łatwe, jedno kliknięcie.
Dostępność też jest widoczna, wyraźnie napisane jak obraz sprzedany. Uważam,że w KTS-owskiej galerii wszystko jest w najlepszym porządku.
Avatar użytkownika
Jagoda
3.
1...
.
..
...
1..

3.
1...
.
..
...
1..
 
Posty: 2663
Dołączył(a): N, 21 listopada 2010, 15:34

Postprzez Krakusia Pn, 3 grudnia 2012, 21:08

Miałam na myśli to, że przed zakupem klient pyta mnie (za pośrednictwem KTS) czy posiadam ten obraz ponieważ można wystawiać prace w różnych innych galeriach internetowych i stacjonarnych oraz na wystawach. Wtedy mogę sprawdzić, wstawić nowe zdjęcie..
Tak jest w innych galeriach gdzie mam wystawione obrazy.
Ja wiem, że powinno się aktualizować na bieżąco, ale cóż, często zapominam lub zwyczajnie by sfotografować czekam na dobrą pogodę gdyż całymi dniami nie ma mnie w domu. Często też moje obrazy gdzieś wędrują po Krakowie czy Polsce i nawet nie wiem czy np. teraz ktoś jakiegoś nie kupił :)
Krakusia
3...
2.
3..

3...
2.
3..
 
Posty: 1013
Dołączył(a): Śr, 28 października 2009, 19:08
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Magdalena Sciezynska Pn, 3 grudnia 2012, 21:56

jak obrazy wędruja po kraju na wystawach, lub artysta przez dłuzszy czas nie ma mozliwości wysłania, to DOSTĘPNOŚĆ jest do wpisania np sa sprzedane dwa obrazy a dostępność artystka wpisała 15 dni , klient kupując wiedział.......
zapytanie o dostępność , czyli o to czy artysta posiada obraz jest nonsensem , NIE MOZNA wstawiać prac których sie nie posiada

Jesli przaca jest wstawiona FIZYCZNIE do jakiejś internetowej galerii to ta galeria chyba automatycznie powiadamia artystę o sprzedaniu. , a nie wierzę w przypadki, żee praca sprzeda się tego samego dnia w dwóch sklepach= graniczy z cudem
nie bede się rozpisywać, - podczas rejestracji otrzymuje artysta regulamin i zasady współpracy , jak się nie zgadza z warunkami , po prostu nie potwierdza rejestracji .
za regulaminem napisanym jezykiem prawnym jest skrócona wersja zrozumiała dla kazdego
Avatar użytkownika
Magdalena Sciezynska
.
...
1.
2.
1..

.
...
1.
2.
1..
 
Posty: 5051
Dołączył(a): So, 24 października 2009, 23:51

Postprzez Magdalena Sciezynska Pn, 3 grudnia 2012, 21:58

a jeszcze jedno , każdy zarejestrowany artysta moze poczytać po zalogowaniu sie - moje konto- regulamin - po lewej stronie

sklep jest całkowicie automatyczny, wszystko samo sie robi , po zakupie maile do artysty, do klienta , wszystkie systemowe informacje , status sprzedazy , adresy wysyłki , przelewy , zapłaty , wszystko to robi system
jedyna praca dla administratora jest zaakceptować profil artysty i aktywować nowe prace , po 30 dniach juz to robi sam artysta aktywuje na nastepne 30 dni lub usuwa - usunać mozna w każdej chwili ....

Tak wiec oprogramowanie systemu sprzedazy jest z 21 wieku

reszta nalezy do artysty np. im lepszą wklei fotke o duzej rozdzielcczości jest lepsze powiekszenie obrazu aby np. zobaczyć fakturę ......

galeria wystawi Certyfikat Autentyczności po napisaniu i przysłaniu na adres Oświadczenia..... to tez jest w regulminie
Avatar użytkownika
Magdalena Sciezynska
.
...
1.
2.
1..

.
...
1.
2.
1..
 
Posty: 5051
Dołączył(a): So, 24 października 2009, 23:51

Postprzez Magdalena Sciezynska Pn, 3 grudnia 2012, 22:11

jeszcze jedna wazna rzecz działalność Galeriai IGTS jest wpisana do KRS
Avatar użytkownika
Magdalena Sciezynska
.
...
1.
2.
1..

.
...
1.
2.
1..
 
Posty: 5051
Dołączył(a): So, 24 października 2009, 23:51

Postprzez Jagoda Pn, 3 grudnia 2012, 22:25

:hmm: jestem w lepszej sytuacji od Halinki, moje obrazy są tylko w jednej galerii internetowej, a reszta na strychu. Moje prace nie "chodzą" po Polsce, więc nie ma możliwości równoczasowej sprzedaży.
Sprawa certyfikatu cały czas mnie nurtuje i niestety nigdzie konkretnej informacji uzyskać nie mogę....ale myślę,że z czasem i w tym się połapię :)
Avatar użytkownika
Jagoda
3.
1...
.
..
...
1..

3.
1...
.
..
...
1..
 
Posty: 2663
Dołączył(a): N, 21 listopada 2010, 15:34

Postprzez Magdalena Sciezynska Pn, 3 grudnia 2012, 22:29

jAGÓDKO , ZALOGUJ SIE NA igts to w profilu po lewej stronie jest Twoje Konto i jest regulamin sprzedazy
sa tam wszystkie informacje
a jak chcesz pytaj teraz
Avatar użytkownika
Magdalena Sciezynska
.
...
1.
2.
1..

.
...
1.
2.
1..
 
Posty: 5051
Dołączył(a): So, 24 października 2009, 23:51

Postprzez Krakusia Pn, 3 grudnia 2012, 22:31

Lamka napisał(a): galeria chyba automatycznie powiadamia artystę o sprzedaniu.

I tu się mylisz. Internetowe galerie tak, bo (teoretycznie) mam obraz w domu i muszę go wysłać w miarę szybko. Stacjonarne galerie nie, bo im później obierzesz od nich kasę tym lepiej dla nich.

Właśnie w ubiegłym tygodniu byłam w znanej krakowskiej galerii sprawdzić jak się ma obraz mojej koleżanki, który sama tam zaniosłam. Usłyszałam, że obraz już daaawno sprzedany i spytano mnie czy przyniosłam następne, a nie raczono mnie powiadomić choć mają do mnie telefon. Ot, życie.

Obraz na wystawie jest miesiąc (a nie 15 dni) i jak dojdą przesyłki pocztą to prawie dwa miesiące go nie mam w domu. I co wtedy robić? likwidować przed wystawą ze sklepu KTS?

Ale nie przejmuj się, ja tylko tak sobie piszę, bo miewam czasami zapytania o dostępność obrazu, na przykład z "Pepiniery", a to bardzo dobra galeria i warto podpatrywać jak tam to działa.
Ostatnio edytowano Pn, 3 grudnia 2012, 23:31 przez Krakusia, łącznie edytowano 1 raz
Krakusia
3...
2.
3..

3...
2.
3..
 
Posty: 1013
Dołączył(a): Śr, 28 października 2009, 19:08
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

cron