Nowa pracownia :)

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

Postprzez muszka111 So, 28 września 2013, 18:44

Dziewczyny może jak będzie ciepło na jakiś wspólny plenerek w pracowni... :D :dance: :-*
Avatar użytkownika
muszka111
3.
1...

3.
1...
 
Posty: 1832
Dołączył(a): Cz, 17 grudnia 2009, 03:13

Postprzez yoland2 So, 28 września 2013, 20:07

Gratuluję i cieszę się razem z Tobą .Życzę samych udanych prac i dużo weny oraz duuuuużżżżooooo czas :-* :-* :-*
Avatar użytkownika
yoland2
 
Posty: 227
Dołączył(a): So, 18 lutego 2012, 11:39
Lokalizacja: Okolice Gniezna

Postprzez qoogh N, 29 września 2013, 18:57

Pracownia fajna. Podoba mi się jej natura. :brawo: :brawo:
Pozdrawiam :-* :-*
qoogh
1..

1..
 
Posty: 359
Dołączył(a): Pn, 9 lipca 2012, 20:23

Postprzez Krysia karo konin Pn, 30 września 2013, 21:00

Olga,to jest miejsce stworzone dla Ciebie.
Jest czego pozazdrościć.
Twórz swoje cudeńka.
Pozdrawiam. :)
Krysia karo konin
 

Postprzez MPietak Wt, 1 października 2013, 07:46

potrafię docenić urodę tej pracowni sam będąc przez lata cieślą .Świetna sprawa i wiem ,że będzie Ci się Olu tam świetnie Tworzyć takie miejsca mają swój niepowtarzalny klimat. :brawo: :brawo: brawa dla budowniczego można było zrobić świetlik w dachu choć i tak widać światła tam nie brak :ok: :brawo:
Avatar użytkownika
MPietak
3.
1...

3.
1...
 
Posty: 3344
Dołączył(a): Cz, 7 stycznia 2010, 15:08

Postprzez olgaannahm Wt, 1 października 2013, 13:35

Oj, Pietaku, jak byś zobaczył z bliska - to byś się wstydził za tych wykonawców.... :( sporo niedoróbek, jeszcze muszę uszczelnić okna na zimę...ale nie narzekam, bo to dechy ze starych stodół, nieheblowane ( dlatego koszmarnie malowało mi się sufit :D ) i z podkładów kolejowych..ale ma swój urok i taka ma być... :)
a już mi się fajnie tam lepi... :dance:
Avatar użytkownika
olgaannahm
..
1.

..
1.
 
Posty: 1415
Dołączył(a): Pt, 13 maja 2011, 00:41

Postprzez olgaannahm Pn, 30 czerwca 2014, 16:17

Noo....wreszcie moje litery doczekały się przykręcenia... :dance:
tylko ta papa szpeci..ale musi zostać... :(
Załączniki
29.VI.14 009.jpg
29.VI.14 009.jpg (88.89 KiB) Przeglądane 396 razy
29.VI.14 010.jpg
29.VI.14 010.jpg (112.31 KiB) Przeglądane 396 razy
Avatar użytkownika
olgaannahm
..
1.

..
1.
 
Posty: 1415
Dołączył(a): Pt, 13 maja 2011, 00:41

Postprzez jola Pn, 30 czerwca 2014, 18:34

Fajna pracowania a papę pomaluj i już hehe
jola
...
2..
2.
2...

...
2..
2.
2...
 
Posty: 1947
Dołączył(a): N, 12 września 2010, 22:15

Postprzez Jagoda Pn, 30 czerwca 2014, 21:36

Super :ok: papa też ma swój urok , jak dla mnie wszystko gra.
To sie pochwalę,że ja cos podobnego też będe miała , dzisiaj ruszyła budowa , tylko deszcz przeszkodził :)
...wkleje fotke jak będzie gotowe ;)
Avatar użytkownika
Jagoda
3.
1...
.
..
...
1..

3.
1...
.
..
...
1..
 
Posty: 2645
Dołączył(a): N, 21 listopada 2010, 15:34

Postprzez olgaannahm Pn, 30 czerwca 2014, 23:08

Pochwal się Jagódko, jak będzie powstawała...ja ze swojej nie chcę wogóle wychodzić..też tak będziesz miała... :D :-*
Avatar użytkownika
olgaannahm
..
1.

..
1.
 
Posty: 1415
Dołączył(a): Pt, 13 maja 2011, 00:41

Poprzednia stronaNastępna strona