Czy ktoś wie...identyfikacja obrazu

tu pomagamy sobie wzajemnie

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 29 gości

Postprzez dannyboi Śr, 16 czerwca 2010, 13:29

Ostatnio przeglądałem rodzinny album ze zdjęciami. Jedno szczególnie przykuło moją uwagę. Na zdjęciu w tle znajdował się pewien obraz. I to o niego właśnie chciałbym was zapytać.

Obraz zeskanowałem ze zdjęcia, stąd taka a nie inna jakość, w późniejszym terminie jeśli była by taka potrzeba mogę dostarczyć lepszej jakości fotki, ale wiąże się to z odwiedzeniem rodzinych stron :D.

Obraz jest dosyć dużych rozmiarów z tego co pamiętam, ta ramka co widać na zdjęciu jest chyba orginalna. Obraz jest namalowany chyba farbą olejną ale pewności nie mam, nie znam się na tym na płótnie albo desce.


Jeśli ktoś może cokolwiek o tym obrazie powiedzieć, bardzo bym prosił.



http://img409.imageshack.us/f/obrazd.jpg/



Link do obrazu: img409.imageshack.us/f/obrazd.jpg/ lub proszę kliknąc powyższy link, nie wiem dlaczego jest ledwo co widoczny.



Dziękuje i pozdrawiam.
dannyboi
 
Posty: 7
Dołączył(a): Śr, 16 czerwca 2010, 13:16

Postprzez oldmalarz Śr, 16 czerwca 2010, 15:05

no dobra ,a gdzie reszta obrazu..?

troche mało tych wiadomosci ... czy aby na pewno nie jest to reprodukcja..?
czy obraz jest na krosnie..? na płotnie..? skad pochodzi rama ..? bo skoro to rzeczywiscie obraz to nie jest to rama oryginalna od nowosci do tej klasy płótna ..płotno wyglada na szkołe włoską..
rama wyglada na odnawianą... był obraz u konserwatora ...jest tam jakiś podpis wogóle ..?
oldmalarz
 

Postprzez dannyboi Śr, 16 czerwca 2010, 15:46

oldmalarz napisał(a):no dobra ,a gdzie reszta obrazu..?

troche mało tych wiadomosci ... czy aby na pewno nie jest to reprodukcja..?
czy obraz jest na krosnie..? na płotnie..? skad pochodzi rama ..? bo skoro to rzeczywiscie obraz to nie jest to rama oryginalna od nowosci do tej klasy płótna ..płotno wyglada na szkołe włoską..