Ciekawa sonda na Twitterze

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

Postprzez malarstwo_amatorskie Śr, 11 lipca 2018, 07:14

Ilu polskich artystów plastyków nieprofesjonalnych działa z powodzeniem na rynku sztuki?

Link do Twittera - https://twitter.com/TTomaszG/status/1016911586336833538 :ok:
Avatar użytkownika
malarstwo_amatorskie
 
Posty: 26
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2018, 00:27

Postprzez MPietak Śr, 11 lipca 2018, 08:43

mógł bym zagłosować ale nie rejestruje się na żadne ..T... szkoda mi na to czasu by zaglądać FB to juz i tak za dużo zostaje wierny KTS póki istnieje :hmm:
Avatar użytkownika
MPietak
3.
1...

3.
1...
 
Posty: 3329
Dołączył(a): Cz, 7 stycznia 2010, 15:08

Postprzez Jagoda Śr, 11 lipca 2018, 12:44

MPietak napisał(a):mógł bym zagłosować ale nie rejestruje się na żadne ..T... szkoda mi na to czasu by zaglądać FB to juz i tak za dużo zostaje wierny KTS póki istnieje :hmm:

...taaaaaa, jestem tego samego zdania, już fb to dla mnie za dużo, jestem tam bo więcej ludzi zainteresowanych sztuką , ale tęsknię za KTS- em ...fb to lans, te fotki, dziupki i inne pozy, wrzucanie rodzinnych fotek itp, zupełnie nie rozumiem po co ????, kogo to obchodzi ???, czemu ma służyć ????...obłęd jakiś :dobani: :dobani: :dobani:
Avatar użytkownika
Jagoda
3.
1...
.
..
...
1..

3.
1...
.
..
...
1..
 
Posty: 2645
Dołączył(a): N, 21 listopada 2010, 15:34

Postprzez Waldemar Jarosz Pn, 16 lipca 2018, 09:07

KTS istnieje,ale mało nas. Nic się dzieje. Szefowa zamilkła.Nie wiem czy mogę wrzucać relacje z wystaw!, z plenerów itp. Co możemy?
Avatar użytkownika
Waldemar Jarosz
.
..
2...
3..

.
..
2...
3..
 
Posty: 1193
Dołączył(a): Wt, 17 sierpnia 2010, 08:30
Lokalizacja: Polska

Postprzez wakai Pn, 16 lipca 2018, 20:55

Nie majac potwierdzenia nie mamy rowniez zakazu wiec dzielmy sie naszym zyciem tworczym :ok:
Avatar użytkownika
wakai
 
Posty: 417
Dołączył(a): Pt, 27 czerwca 2014, 23:18

Postprzez MPietak Wt, 17 lipca 2018, 06:29

Waldemar Jarosz napisał(a):KTS istnieje,ale mało nas. Nic się dzieje. Szefowa zamilkła.Nie wiem czy mogę wrzucać relacje z wystaw!, z plenerów itp. Co możemy?

w czasie anarchii wolno wszystko wcale bym sie nie przejmował tym co Pani Prezes powie -klapsa da ? :D
regulaminy sa po to by je łamać najwyżej by zrobić porządek będzie musiał poświęcić trochę czasu ;)
w końcu KTS to jej dziecko a my jesteśmy sierotami ;( :D
Avatar użytkownika
MPietak
3.
1...

3.
1...
 
Posty: 3329
Dołączył(a): Cz, 7 stycznia 2010, 15:08

Postprzez Waldemar Jarosz Śr, 18 lipca 2018, 08:49

Sieroty!Sieroty. ;( :( ;(
Avatar użytkownika
Waldemar Jarosz
.
..
2...
3..

.
..
2...
3..
 
Posty: 1193
Dołączył(a): Wt, 17 sierpnia 2010, 08:30
Lokalizacja: Polska

Postprzez wakai Śr, 18 lipca 2018, 15:05

Rozumiem kazdy ma swoje zajecia taka przerwa Pani Prezes moze przelozy sie na swiezy zapal na KTS
czego serdecznie zycze :ok:
Avatar użytkownika
wakai
 
Posty: 417
Dołączył(a): Pt, 27 czerwca 2014, 23:18

Postprzez malarstwo_amatorskie Śr, 18 lipca 2018, 17:48

Wyniki sondy na Twitterrze:

Ilu polskich artystów plastyków nieprofesjonalnych działa z powodzeniem na rynku sztuki?
29% - 50
57% - 500
14% - 2500

Nie jest źle, jeśli chodzi o nasze wyobrażenia. :ok:
Avatar użytkownika
malarstwo_amatorskie
 
Posty: 26
Dołączył(a): Pt, 8 czerwca 2018, 00:27


cron