Muzyka podczas tworzenia

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

Postprzez Magdalena Sciezynska Śr, 17 marca 2010, 23:34

jaki wpływ ma muzyka na twoje tworzenie , jakiej muzyki słuchach, czy zależy to od tematu pracy, czy twojego nastroju?
Magdalena Sciezynska
.
...
1.
2.
1..

.
...
1.
2.
1..

Postprzez Grant12 Cz, 18 marca 2010, 10:43

W moim przypadku muzyka ma bardzo duży wpływ na twórczość.Jestem z zawodu nauczycielem muzyki i sporo osób " wyszło z pod mojej ręki" z umiejętnością gry na pianinie,gitarze lub na perkusji.Większość moich akwarel powstała w trakcie słuchania Marizy Nunes.Muzyka fado rozrywa duszę i serce-polecam.Lubię też słuchać Doroty Osińskiej a ostatnio zespołu "Czesław nie spiewa".Na codzień słucham i gram F.Chopina ku uciesze sąsiadów.
Grant12

Postprzez oldmalarz Cz, 18 marca 2010, 11:50

Wow skoro jestes nauczycielem muzyki..to z pewnoscia masz swoje typy i ocene co do osobowosci ludzi którzy słuczją "swój" rodzaj muzyki ..

co powiesz jak ja słucham całymi godzinami ery enigmy enyi clanned.. ;)
oldmalarz

Postprzez Galandir Cz, 18 marca 2010, 16:38

hmm ja sie zastanawiam czy muzyka ma jakiś wpływ na charakter i rozwój i takie tam ceregiele. akurat znam bardzo wartościowych wykształconych ludzi a o dziwo sluchają discopolo xD co mnie czasem bawi xD . z drugiej zaś mańki ja sie dziwie dla czego ludzie słuchają np "czesław nie śpiewa" ;) z innej zaś strony dziwie się że ludzie się dziwią dlaczego ja słucham np ASURA albo Solar Fields ;) Oldek mi sie wydaje że muzyka nie wpływa jakoś na osobowość człowieka. tu trzeba chyba bardziej sięgnąc do chemi i zasad działania mózgu.
Galandir

Postprzez Grant12 Cz, 18 marca 2010, 16:44